27+4 haftalıkken şeker yüklemesine ve kontrole gittim. Ertesi gün uyandığımda iç çamaşırımda ufak bir kan gördüm. Apar topar doktora gittim. Alttan muayene yaptı. Sıkı giyinmememi, karnımla oynamamam gerektiğini, istirahat etmemi, magnezyum ilacımı günde iki kere almamı istedi. Sadece o gün yaşadım bu durumu. Şimdi çok şükür iyiyim🤲🏻 Aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu?