Arkadaşlar üst üste hareket ettim bol yürüdüm sonra eve geldim duş aldım akşam kanamam oldu sonra çam sakuraya gıttık bana hıç demedıler rahım kısalıgı var ilaç yazıp eve gönderdiler sabah başka hastaneye gıttık rahim kısalıgı varmış doktor dınlen haftaya yine gel dedi bır sorun yıne olucakmı şimdi hep yatıyorum siz ne önerırsınız rahim kısalıgı degısıyormu