F1903 Ah canmm o gazdan ne çektim 3 ay boyunca bide mide bulantı si herşeyden tiksinme vardı şuan seni çok iyi anlıyorum merak etme inş kabız olmazsın.Ben 3 ay boyunca mide bulantısı ile çubuk kraker ve leblebi yiyerek baş ettim sabah aç karnına bunlardan yedim midem biraz rahatladı öyle kahvaltı ettim bence bunu dene çok faydasını göreceksin