damiiss Bir türlü ne kadar yemeliyim? Nasıl beslenmeliyim diye bir türlü denge kuramıyorum. Doktorum fast food hazır gıdadan uzak dur diyor ama duramıyorum. Elimden geleni yapıyorum ama sürekli yemek yeme isteğimde var. Siz nasıl baş ettiniz nasıl neler yediniz banada yazın lütfeen
1Cicekanne damiiss valla ben koku tat hassasiyetinden dolayı 6-7 boyunca bişi yiyemedim bi aydır et yemeye başladım dün doktor çok kilo almışsın dedi ben şok ben aldıysam herkes alır 😂 takılmıyorum bebekte iy bende porsiyonu abartma ne istersen ye 😂 ben kısıtlamıyorum ki zaten yiyebildiğim şeyler sınırlıydı neyse önemli olan porsiyon bence.
Ormanmeyveli damiiss mesela bugünlük neler yedim yazayım. Sabah 1 muz 1 avuç badem 1 bardak kefir 2 3 kaşık fıstık ezmesi( içinde çok güzel protein var ezme olmasa bile yer fıstığı tüketin) 1 yumurta. 2 3 dilim ekmek. Yarim salatalık. Bu sabah kahvaltım ve ara öğünüm. Peynir zeytin domateste bazen yesillik de oluyor ama evde kalmamiş bunlar yarin alıp devam. Şimdi canim döner çekti. 1 aydir yemiyorum onu sipariş verdim. Gelince onu yiyeceğim. Akşama da 1 meyve 1 soda biraz ceviz yiyeceğim. Günü kapatirim. Aslinda 3 öğün yapiyorum ama dışarıdan söyleyecegim için fazla karbonhidrat yüklenmek istemiyorum. 3 öğün yedigimde ise ikindi ya bakliyat ya sebze oluyor akşama et tüketiyorum
Zeynepppdyg damiiss hiç yumurta yemeyen ben muhakkak kahvaltıda 2 yumurta yiyorum bir bardak sütümü yatmadan içiyorum onun dışında paketli hiçbir ürün yemiyorum fast food hiç yemedim diyeblrm meyve sebze ve protein tüketiyorum tatlı hamurişide hiç yemiyorum ekmek olarakta kahvaltıda bir dilim tam buğday ekmek tüketiyorum.
Ay0694 damiiss valla şuan senle aynı durumdayım..14.haftaya kadar hic kilo alma sonrasında ayda en fazla 2 kg dedi doktorum..bayrama kadar öyleydim bayramda 3 kg almışım doktorum bildiğin azarladı..suan 21 haftalığım 6 kilo aldım..inanılmaz iştahım açık delircek gibiyim ama bildiğin tutuyorum kendimi..seni o kadar iyi anlıyorum ki😂🥺
damiiss 1Cicekanne olabildiğince hani evde yapıp yemeye çalışıyorum ki daha sağlıklı olsun ama canım hep hamburger de 😂
Ormanmeyveli Genelde bu şekilde besleniyorum 21. Haftadayiz bebeğim bir kac gün ilerde. Bende sadece 2 kilo aldım. Ama yeri geldi kolada içtim pizzada yedim hamburgerde cipste. Ama en son hamburgeri 1 ay önce yedim. Belki 2 3 hafta sonra tekrar yerim. Kolayı esim tuketirken nefsim cekiyor 2 yudum alıyorum. Tatli da gün içinde sekerim düşecek gibi oluyor evde bayram sekeri var agzima atiyorum ya da 2 3 tane sade gofret yiyorum cikolata olandan degil
Ormanmeyveli Ayy çok uzattim ama buarada sık sik hoşaf yapiyorum kayısı vişne erik. Seker problemim yok yaz ayi geldi yapip dolaba atiyorum cikarip cikarip içiyorum soguk soguk. Birde evimde kemikli et var karton bardak alip suyunu dondurucaya atmayi düşünüyorum pilavda corbada kullanacagim neden simdiye kadar yapmadiysam 😐
damiiss Ormanmeyveli kendimi olabildiğince fast food konusunda tutuyorum ama benimde canım çekiyor kola falan iki üç yudum alıp bırakıyorum. Her zaman sağlıklı ne yiyebilirim diye düşünmekten kendimi kasar oldum
Deletedmom70006 Fast food, abur cubur yememelisin. Sebze yemeği, meyve, kırmızı et, balık, tavuk, kuru bakliyat, peynir, yoğurt, Süt bu şekilde sağlıklı şeylerle dengeli ve düzenli beslenmelisin. Kendine bir düzen oluşturmak için diyetisyenden yardım alabilirsin.
damiiss Deletedmom70006 olabildiğince bu şekilde beslenmeye özen gösteriyorum ama ara ara resmen kriz geliyor ne kadar kızartma, hamburger, pizza varsa yemek istiyorum 🥲 bir türlü düzene sokamadım
1Cicekanne damiiss aman bea ye gitsin kontrollü git yinede çok sağlıksız beslenme. Bende yeni yeni et yiyorum diye dışarda iskender vs yiyorum 😂 altın bulmuş gibi oldum aylar sonra.
Deletedmom70006 damiiss ayda bir iki kaçamaktan bir şey olmaz hepimiz yapıyoruzdur eminim 🤭 tavsiyem porsiyonlarini, yediğin menüleri kucult. Ve avmye aç gitme. Onun dışında da yediğin şeyler için vicdan yapma bence. Böyle şeyler surekli yenirse çok daha zararlı oluyor 😊😊
Aksakal1907 @damiiss benimde aklım yiyemediklerimde 🤭😆 getir yemeği açıyorum bakıyorum geri kapatıyorum 🤣🤣🤣