Umudum1903 canım bazen olabiliyor , pembemsiyse yoğun değilse endişelenme, ben 30 haftalık gebeyim her ay bir iki gün leke geldi ama uzun sürmedi. Kan renginde yoğun olursa derhal dr a danış ama oran olarak az ve açık pembeyse telaşlanma, ne kadar sürüyor takip et bir günü geçerse git. Yoğunluk hissedersen acile bile gitsen bakıyolar için rahat eder.