Sedatuna21 ben 14+5’im şuan. 13.haftamda çok bel ve kasık ağrısı çektim. Özellikle ayakta durduğum günlerde..Akıntım su renginde ama yoğundu. Progesteron içeren bir fitil kullanıyorsan o da arttırıyo. Bol bol dinlen çok ayakta kalmamaya çalış. Kanama vs olmadığı sürece normalmiş. Rahimdeki yuvarlak kasların gerilmesinden kaynaklı diye okudum bir çok yerde.. inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız🧿