Merhabalar 6+5 hamileyim dün doktor randevusu vardı bebeği yolk kesesini gördük çok şükür 🙏🏻 6.85 mm bebek. Karından kalbini tam göremedi vajinal baktı ve kalbinin attığını çok net gördük. Çok küçük olduğu için sesini duyamıyoruz haftaya gel net duyalım dedi. Böyle olan var mı? Bir sorun var mıdır? Daha önce boş gebelik geçirmiştim açıkçası biraz evhamlıyım.