Busrakwz ben Ankara’da yaşıyorum bi kadın doğum hastanesi bana yapmadı. İğneyi falan kendim aldım götürdüm nerde kontrolünüz oluyorsa oraya gidin dedi. Şehir hastanesinde olıyordum ve orası yapıyordu ben de oranın aciline gidip oldum. Ama şöyle bi ayrıntı var kardeş ben kanama gördüğüm için 9. Haftada oldum ve zaten şehir hastanesi bana getir yapalım demişti. İğneyi bulduğum eczaneden giderken yol üstünde hastaneye uğrayım dediğim yer siz hastamız değilsiniz yapamayız demişlerdi.