Salihaergun yok be canım devlette takipliyim ama perinatolog olmadığı için detaylıya 800 TL verip özelde gittim 🤦🏻♀️ Birincisi pozisyonu tuttaramadığı için resim kuru kafa gibi hiç güzel olmadı, ikincisi normal de uzun sürüyor diyorlar 13dk sürdü sadece. Kendi doktorum daha çok ilgileniyordu pişmanım 😬