Hatice3
Sonunda bende yazıyorum doğum hikayemi çok bekledik bu anın gelmesini nasıl güzel birşey bu annelik anlatamam 🙏🏻😊 biraz zorlu geçti bizim doğumumuz planımızda 41. Haftayı bitirmek vardı kendiliğinden gelsin diye bekliyorduk fakat suyumuz azalınca mecbur yatış yaptık hastaneye ilk olarak normal doğumu deneyecektik çünkü okadar elverişliydik vücudum normal doğuma çatım geniş bünyem dayanıklı bebek çok iri değil herşey normali gösteriyordu amaa 8 saat suni sancının ardından 1 cm açılma 🤦♀️ Benim oğlanda tık yok gelmek istemiyor pilates toplarımı denemedik çömelme hareketlerimi yapmadık bacakları aça aça yürümedikmi hepsini yaptık sonuç sezeryana alındım 02.09.2018 15.14 dünyaya geldi miniğimmm korkulacak birşey yokmuş ve gerçekten herşeye değermiş evlat 😍 fakat sezeryan zor arkadaş 3 gün gerçekten zor bilerek isteyerek kendinizi kestirmeyin mecbursa yapacak bişey yok tabi