Aaysegull_16 Hamileliği boyunca bu hapı kullananlar var mı? Ben hamile kalmadan iki ay önce başladım. Doktorum doğum sonuna kadar kullanacaksın dedi.
benimmdunyamm Aaysegull_16 daha önce insülin direncim vardı kullandım ama hamile kalınca şeker ilacı kullanamazsin insülin kullanacaksın dedi