Pinaray0309 Az öncede yazdım ama d dimer sonucu yüksek cikio acil sezeryana alınanlar varmi d dimeri m 1860 cıktı dün yarın sabah yatış yapilcak doktorum korkuttu pıhtı falan atabilir die böyle bi durum yasayan varmi
Elvanguzel Pinaray0309 Ne demek oluyor detay verebilir misiniz belki farklı terimlerde bilen kişiler vardır
aysun35elmas Pinaray0309 kanaman çok olabilir demek istemiştir heralde sağlıkla ilgiliyse direk sezeryan ol riske atma kendini
Dark Pinaray0309 d dimer yüksekliği kanınız koyulasmis demek oluyor. Bende oldu ama 34 haftalık falandim. Ve covid geçirmiştim. Kan sulandirici kullandım. Siz şimdi doğup yapacaksınız ve bir süre kan sulandirici verecekler. Endişe etmeyin
Kumpr Pinaray0309 40 haftalıkmışsın zaten neden endişe ediyorsun normal doğumu bekleyemiyceğin için mi
Pinaray0309 Kumpr normal değil zorunlu sezeryana alıcaklar pıhtı atma ihtimaline ve enfeksyona karşı yatisim yapıldı simdi
Sinemmmasya Pinaray0309 6 haftalık hamileyken banada olmuştu kan sulandırıcı iğne vermişlerdi onu da çok zor bulmuştuk kanımda pıhtılaşma vardı çok az. Hadi kavuşuyorsun bebeğine 😄🥰🥰🥰
Pervinkbln_ Pinaray0309 fazla yüksek degilki ben 4000 değerle hastanede yattım 1800 le cikardilar hastaneden yalnız iğne kullandım bence korkulacak kadar yüksek değil hamilelerde görülen bişey bu