Merhaba kızlar ben 23+1 haftalığız kendimden şekerden şüphelendim parmak ucundan şeker takibi yaptım tokluk 1. Saat 168 2. Saat 177 3.saat 178 ölçtüm kendim doktoruma söyledim şeker yüklemeni erkene çekelim dedi yarın için randevu verdi şekerleri bu şekilde yüksek çıkıp şeker yüklemesi normal çıkan oldu mu yada diyetle düzelen oldu mu canım çok sıkkın bebeğe birşey olucak diye