Grayworldinsideme kuzum ben sabahlıkla asla rahat edemem normalde o yüzden almasam mı diye düşünmüştüm, 2 takım altlı üstlü önden düğmeli pijama almıştım ama ne olur ne olmaz bi gecelik koyim dedim, son az sezaryen olmak zorunda kaldım, 3 gün hastanede kaldım ve sadece gecelik ve xxl beden bi tişört almıştım onları kullandım, çok rahat ettim ama normal olsaydı nasıl olurdu bilemiyorum