Asilbaby Kızlar merhaba bugün doktor randevumda bebeğimin kilosunun 408 gr ve boyunun 22 cm oldugumu öğrendim. Nedense boyu kısa geldi bana doktorum böyle bir şey söylemedi ama netten baktıgımda falan 27-28 cm hep sizce kısa mı sizin nasıldı?
starmom Asilbaby bizim boyumuz haftamıza göre hep uzun çıkıyordu eşim uzun boylu olduğu için minyonluk varsa ondan kaynaklanıyor olabilir her bebeğin gelişimi farklı doktor olumsuz bir şey söylemediği sürece boy ve kiloya takmayın bence 😊
aylinpalaa Asilbaby 27-28 nasıl olur benim oğlum 23+0te gittiğimizde 552gr 28cm çıktı ve haftasıyla uyumlu gidiyor 😊
Ayyccaa Asilbaby gelişim sürecine bağlıdır belki bize de 26-27 cm dedi 20. Haftada bu da bana küçük gelmişti :)