Dugmeninaaannesiii 20+3 haftalık hamileyim ve grip oldum kızlar tetanoz aşısı zamanım geldi. Napıcam bilmiyorum yaptırmalı mıyım gribim 1 haftadır geçmiyor ve öksürük de başladı aşı daha kötü yapar mı acaba ??
Ktiryaki Dugmeninaaannesiii bende seninle aynıyım dün yaptırdım kolum hafif ağrdı başka bi etkisi olmadı
EssoSavve Dugmeninaaannesiii Aşı sadece kol ağrısı yapıyor bu aşı çok önemli doğumda bi dünya kesici alet değiyor vücudumuza doğum şeklimiz son ana kadar belli olmuyor malesef gripte olsanız yaptırmalısınız
Zeyyyn Dugmeninaaannesiii tetanoz aşısı bir yan etkisi olmaz normalde de kol ağrısı yapyor o kadar vurdurablrsnz yani
Dugmeninaaannesiii En iyisi yaptırmak o zaman bugün gidip yaptırayım bari çok teşekkür ederim hepinize ☺️