Mrd şimdiden çok geçmiş olsun kuzum, bende 12 gün önce zorunlu sezaryen oldum, tavsiyem aynı gün ayağa kalkıp yürümen, evet çok zor oluyor ama beni hemşire ilk akşam yürüttü şunu bunu yapamazsın demedi bebeğine kendin bakabilirsin dedi ve ben aynı gün bebeğimi kucağıma alabildim, altını değiştirdim, emzirdim yanımda refakatçi olmadan çok şükür 🙏 yataktan ilk kalkma anı zor oluyor 1,2 gün ama sakın korkma ve gücünün yettiği kadar çok yürü ki bir an önce toparlan canım