Detayli ultrasonda bebeğimde sag böbrek 7.9 mm sol böbrek 6.4 mm olarak genisleme tespit edildi 18+0 haftalık. Gobek kordonunun tek arterli olduğu söylendi. Ayni problemi yasayip sağlıklı doğum yapan varmi? Doktorum amniosentez öneriyor ama sıcak bakmiyorum riskler yüzünden. Ayni problemleri yasayanlar yazarsa cok sevinirim. Bu arada bebeğim erkek.