Fatmaclk96 İlk 12 hafta zaten kandan besleniyor birşeyin tadını almıyor. Abartmadığın sürece herşeyden ye canım. Çünkü bunun sonu yok. İnsan kendini ne kadar sıkarsa o kadar saldırıyor yiyeceklere. Emzirme süreci de aynı. 3 yıldır ağrı kesici içmedim parol disinda o da çok çok nadir. Ama emzirmeyi azaltır azaltmaz döndüm eski alışkanlıklarıma 🥰