asliu_ ben görüstüm saglik il müdürlügü ile. Boyle bir yazı gelmis gercekten. Bazı yerler izinden cagirmis, bazı yerler cagirmamıs. Böyle bir durum oldugu icinde yazı gönderilmis 30 hazirana kadar izinde olanlari kullandirabilirsiniz diye. Yenilere izin verilmiyormus zaten. Eskiden izinde olanlari kapsiyormuş sadece