37+4 haftalık hamileyim. Bebeğimin çok az hareket etmesinden korkup doktoruma randevu bulamayınca farklı bi doktora gittim. Suyu en alt sınırda dedi başka ultrasona falan gönderdi her neyse kilosu da 3200 gözüktü. Zaten cuma günü olan kontrolümde de kendi doktorum da oda devlet 3100 dü. Sonra öyle dıyınce devlette doktorumdan sıra talep ettim takipli olduğum verdi sıra. Böyle giderse sezeryan olursun falan demişti bana o doktor. Baktı kendi doktorum suyu normal dedi. Kilosunu da 3800 dedi yemene içmene dikkat et dedi. Dedim Nası olur bir ultrason farkı bu kadar uçurum fark olur mu neye göre kime göre doğum yapıcam normal bekliyorum. Şimdi suyum az mı normal Mi bebeğim 3200 mü 3800 mü napıcam ben 🤦🏼♀️🤣 her ihtimale karşı bol su içiyorum havuç suyunu da bırakmicam. Nolur ne olmaz. Kilo konusuna gelince 3800 olduğuna inanmıyorum. Ama bu kiloyu da takipli olduğum doktor söyledi yani sürekli ölçen. Önümde 41 haftaya kadar yol var o usg göre devam edersek oda beni sezeryan edecek. 1. Doğumum da normal di 3750 kilo doğdu kızım. Araya 3. Doktor katmayı düşünmüyorum 🤣🤣