Sema42 Kızlar 20+4 olduk bugün çok sık acıkıyorum çok kilo almaktan korkuyorum ya 52ile hamile kaldım şuan sağlık ocağında tartıldım eğer oradaki tartı doğruysa 59 çıktım normal mi sizce ya doğuma kadar daha çok alırsam napıcam 😢
Zanaservan Sema42 al benden de o kadar 🥴 sürekli acıkıyorum yemesem olmaz yesem de kilo alırım bilmiyorum ya bu gidişle bende 90 felan olurum
Aytana Sema42 ben de 13 haftalığım yemesem mide bulantısı başlıyor ekmek yemeyince doyduğumu hissedemiyorum 😥😥😥
Niyetim Sema42 bende doktoruma söyledim iştahım çok diye Maksimum 13 kilo alabilirsin dedi 56 ile hamile kaldım Şu an 16 haftayız ama kilo almışsamda iki kilodur
Lucy Sema42 Sağlık ocağının tartıları hem eski oluyor hem de kıyafetle tartılıyorsunuz. O yüzden sen 1 2 kilo düş canım.
Aksakal1907 @Melisakplnn bende 100ü göreceğim diye korkuyorum 87 bucukla hamile kaldım 1 kilo aldım kendimi tutmaya çalışıyorum 12+3 🤦
Melisakplnn Aksakal1907 kesinlikle dilkat et bende 8) ile hamile kalmıştım 21. Haftadayım 92 oldum 😢 kendimi tutmaya çalışıyorum ama olmuyor onu yemezsem ölecek gibi oluyorum 😂