Civcivum Mucizemibekliyorum_ Bizim hiç aklımızda bile yoktu normal kontrollere gidiyordum birden bire teklif sundu doktorumuz bizde kabul ettik
Semog20 yasemin9222 ben igne kullanmadim hic sadece klomen kullandim ve 1 tane yumurtam gelisti şükür onda tuttu zaten darisi size olsun
Semog20 Mucizemibekliyorum_ bir ay ilac kullanmadan takip edilmisti ama kac oldugunu soylemediler diger ay da klomen ve aşılamaya karar verilmisti