34+1 de kontrolüm var şuan da 32+1 bu gidişimde yine ayda bir mi çağrır doktorum devlet hastanesine gidiyorum.. ve doğum için bişi der mi normal istiyorum 38 de beni suniyle doğurtun desem doğurturlarmı acaba😂 artık doğurmak istiyorum bitsin gitsin istiyorum🤢🤢 bebeğimi sağlıkla kucağıma alim🥺 normal doğumlarda gün veriyorlar mı?