Gamzeates Kızlar benim randevu 32 haftalığa denk gelicek allah nasip ederse o sırada sadece randevu alıp gidicem nst falan bana orda söylerler mi giriyor muyum yani bilgi veriir misiniz acaba yada direk normal randevuma mı giricen muayene için
Yabanmersini24 Doktorunun yanına girip muayeneni oluyosun. Nst ye girmeni isterse söylüyor nst bölümüne gidip sıra alıp nst ye giriyorsun. Sonra tekrar doktorun bölümüne gidip sonuç sırası alıp nst sonucunu doktor a gösteriyorsun 🥰