Semacakan arkadaşım 20 nisanda doğum yaptı genel anestezi ile ama hala ağrılarım var diyor rahat uyuyamiyormuş. Sezaryen bahsedildiği kadar kolay bir ameliyat degil yurt dışında pek önerilmez bile hatta zorunlu kalmadılar sürece tercih etmezler iyileşme süreci uzun. Hemen ayaklanacağım diye düşünmeyin biraz kendinize zaman verin iyice dinlenmeye çalışın