Tospikannesiiiii Şimdi doktordan çıktım sonunda net bir şey söyledi 1 oğlum vardı 1 de kızım olacak inşallah çok mutluyum rabbim gönlümden geçeni nasip etsin saglıkla gelsin inşallah 😍😍
Tospikannesiiiii Sevgiiss 16 haftayım canım 2 doktora gittim şimdiye kadar kimse bişi dememişti dogru düzgün 😊
Gul-18 Tospikannesiiiii hayurli olsun sizin adınıza çok sevindim bende 16 haftalık hamileyim 2 kızımdan sonra nasipse oğlum olucak Rabbım herkese hayırlı evlat versin ins
Burcu0707 Tospikannesiiiii bende sen gibi sevincten havalara ucuyordum duydugumda🥰🥰sağlicakla gelsin minnos kizlar benimde bir oglum var simdi ise kizimi bekliyorum
EssoSavve Tospikannesiiiii gelsin tütüler fiyonklar hu huuu 😍😅😅 benimde kızım oluyor allahım doldurdum dolabını heyecandan 🤪😅😅 oğluma ne alsam diye şaşıp kalıyordum ne giydirsem herif gibi oluyordu 🫣 Bunda ciciş ciciş 😍 Hala doğumda anaam erkek çıktı dicekler diye korkuyorum ahahah 😅😅