Hanimlar 37 haftaligim bugun bi temizlik yapiym dedm dip kose sezeryan tarihimizi aldik halilari falan yikamaya gondericektim ufoyu kaldirmak icin pufa ciktim ve ayagim kaydi dustum duserken de gobegimi dolabin köşesine carptim suan hafif bel agrim var ama sizce bisey olurmu 😔 kendimi takip ediyorum olmadi acile gitcem ama yinede icim rahat degil suyumuzda da azalma var düşme sonucu su falan gelirmi