SosyeteMantisi Kızlar bugün bebeği gördük ama kap atışını duyamadık doktor henüz çok küçük normal dedi haftaya tekrar çağırdı aranızda bu haftalarda kalp atışını duymayıp sonradan duyan var mı ?
BusAnna34 SosyeteMantisi kesenizin boyutu nedir ? Bana vajinal bakmayı teklif etmedi doktor bir hafta sonra gel dedi
Fatmasncn SosyeteMantisi SosyeteMantisi ben de karından baktırmıştım o yüzden 8. haftada çok az duyabildik ama şimdi gümbür gümbür :)
Seyoelif BEN 6+ 4 te gitmiştim kese vardı .kalp atışı için 10 gün sonra gel demişti .inşallah vardır canım.
SosyeteMantisi BusAnna34 Banada aynı şekilde teklif etmedi vajinal bakmayı kese 27 mm sizin kaçtı acaba kaç haftalık
BusAnna34 SosyeteMantisi uygulamaya göre 6+3 ultrasona göre 8+4dü. Benim kesemde 30.3 çıktı. İnternete bu boyuttaki keselerde bebek görünmesi gerektiği yazıyo inşallah rabbim yüzümüze Güler canım benim.
SosyeteMantisi BusAnna34 amin canım inşAllah rabbim herkese evladını hayırlısıyla sağlık bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşAllh 🤲🌸
AspenKarmen SosyeteMantisi canım ben bugün gittim son adetime göre 6+2 bugün. Doktor karından baktı görünmedi alttan bakalım dedi hemen duyuldu kalbi pıtpıt. Keşke alttan baksaydı
SosyeteMantisi AspenKarmen ya ne güzel 🥰 doktor bakayım demedi bende bakın demedim olsun haftaya duysamda olur yeterki duyayımda 🌸