Hulyacoban Kızlar 36 haftalık hamıleyım yüksek tansıyon çıktı ciğer geliştirici iğne yaptılar 12 saat arayla sizinde böyle oldu mu ne zaman doğum yaptınız
Haticekaya1808 Hulyacoban bende 35+5 haftalık gebeyim sancı çıktı nst de bana da yapıldı 2 doz ciğer geliştirici. Biraz iğne sonrası bebekte hareketsizlik oldu sonra hareketlendi cuma 36 haftalık olacağız kontrolde belli olacak bakalım hayırlısı
Elvanguzel Hulyacoban doktorlar da bir değişik gerçekten ben kızımı 34 haftalıkken 2250 Gr ile doğurdum sizinki iyi bence
Hulyacoban Elvanguzel aman hepsı birbirinden değişik diyorum olsun hocam sağlıklı olsun da zayıf olsun Napayım
Elvanguzel Hulyacoban gerçekten öyle zayıf olan bebekler hem hızlı hemde daha güzel büyüyorlar kilo zaten hastalık herşeyi fazlası zarar kilonunda zayifliginda bence olması gerektiği gibi olmalı moral bozmaya gerek yok 🌹
Hulyacoban Elvanguzel aynen cnm nefesleri içinde olsunda bakalm pazartesi kontrol dedi ne diyecek dua edelim birbirimize güzel bir sonuçlar alalım sağlıkla yavrularımıza kavusalm💐