Bence Evren en güzeli ama Enver ile çok uymuyor, Evren daha modern bir isim. O yüzden Ender diyorum çünkü ikisinde de e harfleri hoş oluyor. Ersandaki a bozuyor biraz uyumu. Gerçi çok uyumlu olmasına da gerek yok, benim ikiz oğlum olsa Ege ve Ediz koyardım mesela. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌼