Hanımlar selam 🌺 bebişimin alışverişini yaparken ek gıda tabak bardak kaşık çatalını da alıcam, herşey öyle zamlanıyor ki o sırada onlarda çıkar aradan, Haziran gibi başlarım alışverişe şuan 24+5 haftamızdayız.
Oioi markasını kullanan var mı onu düşünüyorum almak için ama fikir almak istedim , kullananlar memnun mu?