tatlisbirkiz Kızlar yumurta takibindeydim doktora gidiyordum düzenli olarak. Yumurtam geç olgunlaştı 18. Gün bugün. Gebelik olur mu sizce geç olgunlaşması sorun olabilir mi
Melekk8 tatlisbirkiz canım önemli değil o zaten doktor söylerdş bi sorun olsa bende iki aydır yumurtlama takibi yapıyorum 17-18.gün yumurtladım hep 21.günden sonra geç yumurtlama sayılıyor diye okudum ben
tatlisbirkiz Melekk8 sadece dedi ki 14. Gün normal kabul ediyoruz bu günler de hormonlar tam gebeliğe elverişli zamanlar geç olması sorum değil ama 14. Gün büyüme olması daha iyi dedi
Melekk8 tatlisbirkiz doğrudur canım ama inan herkesten okuyorum 14.günde yumurta oluşması çok sıkta olmuyo yani herkesin farklı farklı günlerde eğer döngün 28 günse 14.gün yumurtlama diye biliyorum