Cano91 miyopmom depolanan birşey olsa keşke de depolasak ama malesef keyfime bakıyorum biraz birdaha dönüşü yok diye 😂
Cano91 ozlemoo çalışmak gerçekten çok zor çalışsam hiç yapamazdım eminim ben hamile kalmadan önce bıraktım hamileliğimi evde rahat geçirdim iyi oldu Allah sizin yardımcınız olsun
Cano91 EssoSavve öyle öyle alıcam zaten canım çok yorulurum yoksa hiç birşey bebeğimin sağlığından önemli değil zaten
Stpz 36+2 deyiz ne düzgün uyku var nede rahat yatma gibi bir durum 🥴bebek doğum pozisyonu almadı ters şu an bekliyoruz bakalım 🙈
Cano91 Stpz benimde almadı ama uyuyorum gene de çok sık tuvalete gidiyorum ama mide yanmalarım oluyor birde hiç doymuyorum sürekli acıkıyorum sizdede böyle durumlar varmı
Stpz Cano91 yok öyle çok yemek üzerine düşmüyorum aksine iştahsızlık oluyo gece uyyamiyorum bide bende kaşıntı var aşırı derecede bunun için dahiliye ye gönderdi doktor bakalım bundan ne çıkıcak 😊
Cano91 Stpz alerjin mi var acaba ben çok acıkıyorum hemen midem kazınıyor bulanıyor yemediğimde 15 kilo aldım toplamda inşaAllah daha daha fazla almam da
OzgeSvr Cano91 ben varım heryerim dökülüyor resmen, karnım taş gibi geceler uykusuz sürekli wc de midem ateşler içinde yanıyor işte böyle😂
Cano91 OzgeSvr aynı ben demek ki bugün birde sabah kustum o kadar halsiz kaldım ki çamaşırlarım var katlanacak onları bile yapmaya halim yok aniden doğursam diyorum napıcam bilmiyorum
Stpz Cano91 yok canım dahiliye doktoruna muayene oldum akciğerle alakalı bir durum çıktı başka hastaneye sevk etti yarın gidicem hayırlısı 🤲
Cano91 Stpz yaaa çok geçmiş olsun hamilelik gerçekten çok güzel ama zor bir süreç eğilemiyorsun hemen yoruluyorsun sağlıkla kucağımıza alalım inşaAllah