Herkese selam arkadaşlar.Şuan 10+6 dayım. Doktorum 12 haftadan sonra saçını boyatabilirsin dedi.Sizler boyattınız mı ? Kaçıncı haftada boyattınız ? Bir sorun oldu mu ? Bu arada saçlarımda röfle var dibim kendi dibim dipler boyanmıyolar sadece sarılara ekstra paket atılacak.