Tubilokko Hanımlar selam 34 cu haftamızdayız vajına bolgesı ayaga kalkınca yuruyunce degısık bır sekılde agrı oluyor yatınca bısıy yok agrımıyor ama sadece ayaga kalkınca ve yuruyunce oluyor bu nedır korkmalımıyım aynı durumu yasayan varmı ?
Kardelen39 Tubilokko bebek aşağıya dönmus olabilir benim doktorum ondan kaynaklı oluyor dedi bebek doğum icin kendine yer aciyor olabilir
ikizleribeklerken Tubilokko yatınca bişey yoksa yalancı sancı ve baskıdan olabilir doktora gidene kadar yatmaya çalışın açılmanız olmasın. Bana doktorum gerçek sancı geldiğinde yatsan da uzansan da geçmez ama yalancıysa dinlenince uzanınca hafifler geçer demişti
Tubilokko Kardelen39 evet asagıya donmus zaten ama acıyı anlamadım acaba ters gıden bır durummu var dedım gecen hafta nst ye baglandıgımda yalancı sancı cıktı
Kardelen39 Tubilokko ben daha nst ye baglanmadim 23 mayısta bağlanacak nst bakalim ne olucak vajinada agri bacağım sanki yerinden çıkacakmış gibi oluyor yururkende zorluyor baya