39+2 yim bugün kontrole gidecektim sabah 5 gibi kasıklarımda adet ağrısı şeklinde ağrılar oldu hafif hafif. Kontrol için hastaneye gittik kilo tansiyon ölçüm sırasında beklerken ağrılar arttı ve 10-15 dk da bi kasıklarımda şiddetli ağrılar başladı.Sırayı bırakıp acile geçtik acilde sadece açıklığa bakıldı 1 parmak açıklığın daha doğum değil polikliniğe görün dedi geri gittim ama ağrılar devam ediyor doktor nst ye gir ona göre bakalım dedi ve ben kıvranmama rağmen nst de sancı çıkmadı doktor pzr günü kontrole gel dedi. Eve geldim ama durum değişmedi yatıyorum, kalkıyorum, yürüyorum aynı 10 dk da bi geliyor ama dayanamıyorum nst de sancı yok diyor bilen biri yardımcı olsun lütfen bu ağrılar sancı değilse ne ve nasıl geçecek