Kızlar daha onceden ıkı kez dogum ettım ılk kızımı sadece 28 gün emzırebıldım cunku göğsüm felaket derecede yara oldu mastıt oldu kan fıskırıyordu oglumda bes aya kadar emzırebıldım oda oda zor zekat emzirdim yara yüzünden artık dayanamadım kestım sımdı 34 haftalık gebeyım bu sefer kızımı cokca emzirmek ıstıyorum ıkı sene falan ama gogus ucu yarasından cok ama cok korkuyorum vallahı dogumdan o kadar korkmuyorum desem yerıdır size sorum şu olacak gümüş kapak ıyı mı ıyıse guvenılır site var mı ayrıca kapıda odeme edebilirim bıde nasıl kullanacagımı bılmıyorum bıde dogumdan once zeytınyagı Krem vs kullandınız mı