Guclubebek Ben clexane 400 iğne kullanıyorum canım ona yordum bıraktık bir süre o iğneyi Protestan iğneyi artırdık, yerleşme kanaması da olabilirmiş tam bir açıklama yapmadılar sadece olabilir böyle durumlar dediler. Çok zor süreçlerden geçtim o yüzden çok panikledim