Humyraaaa Sezaryen olunca ne zaman sağa sola dönüp uyuyuyoruz ve nasıl desteksiz oturup kalkabiliyoruz dün sezaryen oldum 1 günü geçti uyuyamadım dikişlerim agrıyor bebeğimi bile doğru düzgün sevemedim bilenler aydınlatırsa çok sevinirim
Emineklccc Humyraaaa ilk 3 4 gün oyle geçer dönemezsiniz desteksiz kalkamazsiniz 1 hafta 10 gün sonra kalkıyorsunuz desteksiz ama uyurken dönme de biraz zorlanabilirsiniz bünyeye bağlı ben sezaryen den 10 gun sonra kalktım ev işimi yemegimi yapmıştım gecmis olsun😄size tavsiyem gunde 2 3 bardak nescafe icin narkozu atmak icin yoksa bas ağrısı yapar bi de bol bol su için
Sinemmmmm58 Humyraaaa ben hastaneden eve gelince az da olsa rahatlamistim ama 10 gun sonra iyice kendime gelmistim yani dikisleri aldirdiktan sonra
Sibel_l3 Humyraaaa 12 gün oldu doğum yapalı sağa sola yatmıyorum hala düz yatıyorum, ağrılar da 3 4 güne geçiyor tamamen
3oglanannesi Humyraaaa sırtıma yüksek yastık koyup yarı oturur vaziyette yattım ben 1 hafta boyunca dış dikişim şyi olunca yan yatabildim
2kizanasi Ben ilk 3 gün zorlandım 1 hafta 10 güne hiç olmamış gibi olmuştum bünyeden de kaynaklı bol su için yürüyün hafif hafif ve dinlenin geçiyor
Dilandemirrr 2kizanasi sezeryan göbeği nasıl gidicek benim duruyor sanki 5 aylık gibi 🤦🏻♀️ büyük tuvaletinize ne zaman çıktınız acaba bende gaz sancısı yapıyor ve dikişleriniz bakımı nasıl oldu 2. Gün su geçirmez bantla duş aldım çıkardım batikon sürdüm
Emineklccc Dilandemirrr sezaryen göbeği gitmiyo ya ne kadar sararsan sar spor yap yine biraz alt gobek kaliyo
2kizanasi Dilandemirrr ben kilo verdikçe göbeğimde azalmıştı baya aklıma geldikçe korsede kullandım sonrasında tekrar hamile kaldım 😅 büyük tuvalete ertesi gün hastanede çıktım sıkıntı yaşamadım Dikiş için de her hangi bişey kullanmadım estetik dikiş benim hastaneden çıkmadan su geçirmek sprey bant sürdü hemşire yıkanınca da soyuldu çoğu gitti sonrasında sadece kuru tutmaya özen gösterdim şuan kızım 24 aylık dikiş yok gibi bişey
Humyraaaa Dilandemirrr ben sezaryen sonrası hemen 2 kere tuvalete çıktım gazım da vardı ona da çıktım bi sorun yaşamadım
ElifT816 1 hafta 10 gün arası sürüyor. Eğer ağrın varsa boşa acı çekme. Dikleron iğne vurdur acilden falan. 1 gün boyunca kas ağrın olmuyor. Oturup kalkarken daha rahat ediyorsun. Birde ağrı kesici ilaç saatlerini kaçırma
Humyraaaa 3oglanannesi anladım benimde estetik dikiş ne zaman geçer bilmiyorum 1 hafta düzgün uyku yok öyleyse 🤦♀️
Dark Humyraaaa öncelikle uzanmamaya çalışın. Birkaç yastık koyup öyle uyuyun birkaç gün. Oturur sekilde. 1 hafta sonra hiç biseyiniz kalmaz merak etmeyin 🌸