Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim vitafemin verdi doktorm bide demir hapı kullanıyorum aynı zamab da demir hem vitafemin vitamin hapinda da var ayrı ayrı iki hap kullanıyorum zorlanıyorum içmekte ama mecbur kullanıyorum benm gibi kullanan arkadaşlar var mı veya hamileliğim hiç ilac almadan sağlıklı gebelik geçiren bayanların varmı tecrübelerinizi paylaşır mısınız mümkünse 🙂