Obirgebe 22 haftalıgım ve inanılmaz uykum var sürekli ama sürekli bıraksalar gün boyu uyurum kanlarımda normal bi eksiklikte yok. Sürekli böyle olmak istemiyorum dinç olmak istiyorum 🥺 ben gibi olan varmı ?
bayanelaa Obirgebe 20 haftalığım bende de durum aynı hic ev işi yemek vs. Yapmak istemiyorum sürekli uyumak uzanmak istiyorum, bi halsizlik ve yorgunluk hissi var kolumu kıpırdatmak istemiyorum resmen 🤭😅
gorky Evet ben 😀 22+6yım artık vücudum tembelliğe alıştı kalkıp hiçbirşey yapmak istemiyor birde bebiş sürekli büyüyor ve ilaçlarında etkisi olduğunu düşünüyorum 😊
2kizanasi 24 haftalık oldum bende öyleyim ama uyuyabiliyor muyum yo evde koşturan Bi bebe var :) siz uyuyabiliyorsanız uyuyun ilk kızımda da öyleydim onda çok uyumuştum
bayanelaa Obirgebe aman iki gun sonra ağırlaşınca çocuk olunca uyuyamayacaksin zaten keyfini çıkar 😉🤗