Gulsurmeli kahvesever__ Sezaryenle doğum yaptım. Gebelikte çok abes kilo almadım sınırı geçmedim, emzirme döneminde kilo aldım. 85 i gördükten sonra sirkelendim bir 😅 kızım 11 aylık en son tartıldığımda 70 kiloydum şuan 66 falan olmuşumdur diye düşünüyorum ama bilmiyorum diyete devam, egzersizi bıraktım devam edicem inşallah onada şuan durum böyle bende 😌umarım çabucak veririz kilolarııı 😍🤓
Guzucuk25 kahvesever__ ilk kızımda 26 kilo almıştım 3 ayda 23 kilo vermiştim 20 gün önce doğum yaptım 8 kilo almıştım zaten hepsi gitmiş geriye sikilasmak kaldı az toparlayalım onuda hallederiz inşallah 2 bebeyle nasıl yapacaksam
kahvesever__ Gulsurmeli bende aşırı derecede çikolata tatlı yiyorum yeme isteği var neden bilmiyorum 🤷🏻♀️ hiç ama 8 kilo vermişim şok olduğum
Gulsurmeli kahvesever__ Ay bende de zor tutuyorum kendimi bazende tutamıyorum cipsler çikolatalar havada uçuşuyo
Aybarsss0606 kahvesever__ tam tersi sakin bir bebeğim var , pek bişey yiyemedim yararlı şekilde beslendim çorba içtim hep 🤷🏻♀️
kahvesever__ Aybarsss0606 maşallah bende hep Doğumdan sonra tatlı çikolata gibi şeyler yemek istiyorum ama ona rağmen 8 kilo vermişim
umayin-ucan-annesi Kızlar bende dün doğum yaptm bı anda sezaryen planlarken normal oldu 74,5kgydm bebegım 2,5kg doğdu eve geldm 71,5 kg gördm dünyann suyunu kanını kaybettim ödemlerm hala var ama 3kg vermıs olmam normalmi böyle yasayan varmı?
kahvesever__ umayin-ucan-annesi normal canım bende Doğumdan hemen sonra 4 kilo verdim bende çok kan kaybettim ondan galiba
Alparslaninannesi51 kahvesever__ ilk gebeliğimde 7 kg aldım doğumdan sonra hepsi gitmişt 65 le hamile kalıp 72 işe doğuma gittim Emzirme döneminde kilo aldım daha sonra 10 kg verdim ve süpriz bebek ortaya çıktı 😅2. Gebeliğim ve şuan 60 kg yim bunda kaç kilo alırım bilmiyorum şuan 10 haftalığız kilo almadım
Dark kahvesever__ 16 kilo verdim. 2 ayda eridim 🙄 Zaten doğumda bebek plesanta suyu falan 6-7 gitmişti. Geriside eridi emzirirken
umayin-ucan-annesi @Dark normalmı olmustnuz ay ben hıc veremedm resmen eve geldım hayal kırıklıgı 3kg vermısm sadece 🤷🏻♀️Hala cok ödemlym ondanmıdır blmyorm