powermom06 genelde tsh yenidoganlarda kendiliginden normale duser.10 gun takip edin dusup dusmedigini dusmezde ilaca baslamaniz gerekir tabi endokrin doktoru yonlendirecektir.benim kizimda da yuksekti 10 gun sonra baktik normal degere dusmus hic ilac bile kullanmadik.