Anisa Selam annisler tum anne adaylari gibi bende merak icindeyim cuma gunu kontrolum vardi bebisim 1900 gram ve 43 cm olmus 33 haftanin icindeyiz doktor biraz minyon bir bebek olur diyor ayni haftada olan hamisler yazabilirler mi bu haftada bebisiniz kac kiloydu 😘😘😘😘😘
OzgeOksuz90 Anisa tam 33 haftayım bende. Kilosu 1950 dedi doktur, boyunu da sadece bacak kısmını söyledi 35 cm diye. Genel boyunu sormayı unuttuk🙈Eşim aşırı uzun ben 1.63üm. Bakalım nasıl olacak:)
Kizannedi Anisa benimde aynı kilsou boyu 46 cm ama benimkinin kilosu az dedi doktorum o yüzden ciğer geliştirici iğne vuruldum erken doğum riskim var 😒
Aysehatun Mrymtnbus 30+5 iken bizim 1994 gram ve 44 cm bizde aksine ben orta boyly biriyim uzun değilim asla ama babamız uzun baya 15 gün ileride dedi doktorumuz 🙈
Anisa OzgeOksuz90 hayirlisi olur insalllah sizle kilolarimiz ayniymis doktorunuz normal diyormu acaba kilosuna
OzgeOksuz90 Anisa tabi tabi, hiç bi sıkıntı yok gayet normal dedi.hatta madem normal doğum istiyosun, hızl ı kilo alma, 4ü bulmasın kilosu dedi:)