Bende hemsireyim.hamileyim diye Türkiye’de işten cikarildim.esimin işi nedeniyle Kıbrıs’a taşındık . burada başladım ise valla tutturuyorlar hemde 24saat kvc yoğun bakımda nöbet tutturuyorlar Druma söyledim çok carpintilarim olmaya başladı diye . Dr sorumlunla konuş dedi . rapor yazayım da gece çalışması olmasın demedi yani . özel sektör de çalışan Dr herzman kendi şirketini düşünuyor onu anladım ben. 2haftam kaldı 24 haftaya sabrediyirum şimdilik. bu durumda hamilelik inşallah bebeklerimize zarar vermiyordur diyorum.