Meraba kızlar 3 sene önce Cebeci tıp fakültesinde doğum yapmıştım gayet güzeldi şimdi tekrar hamileyim nasipse orda doğum yapmak istiyorum ama kontrol için randevu alamadım online sistemde şifremi unutmusum giremiyorum hangi numaradan randevu alıyorduk bilen var mı acaba bide yakın zamanda orda doğum yapan var mı nasıldı benim ilk dogumumum üstünden 3 sene geçti de