Benimki her hafta yön değiştiriyor 😀 bi hafta başı aşağıda bi hafta yukarıda. En son 36+2de aşağıdaydı bakalım bu hafta kontrolde nerde bulacağız kendisini 😀 ben de arada sanki aşağıda vajinamı oyup dışarı çıkmak istiyormuş gibi hissediyorum. Doktora söyledim baktı bi sıkıntı yok rahim ağzı kapalı bebek de kanalda değil henüz dedi. Oluyor bazen öyle yani dert etmeyin, daha çok yer değiştirir. :)