Merrygirl Emedko benim 3 yıl önce sezaryen olduğum İçin ve o zaman aşılarım tam olduğu İçin bu hamileliğimde tek doz yeter dedi doktorum
EssoSavve Emedko sağlık ocağı yapar bunu onlara sorman lazım. Ben ikisinde de 2 doz yaptırdım 3. Dozu ilk defa duydum hatta
Emedko Merrygirl benimde 2019 da 2 doz olmuştum gebeyken . Ama 3. Dozu olmamıştım. O yüzden mi 2 doz dedi hemşire acaba bilemedim ki
naznhrb Benimde ikinci gebelik ama aradan 17 yıl geçtiği için sıfırdan 2 doz yapıldı tabi sen doktoruna danış
Deletedmom727271 Ben 2017de iki doz oldum. 5 sene süresi oluyor aşının o yüzden bu hamileliğim de tek doz yeterli denmişti bana. 😊
Emedko Tubabasik ilkinde 2 doz yaptılar cnm aynen . Ama ikinci gebelikte de 2 doz mu yapılıyor ona kafam karıştı 🤭
Emedko EssoSavve sağlık ocağı ikinci gebeliktede 2 doz dedi . Ama arkadaşım ben tek doz oldum deyince kafam karıştı ondan sizlere sormak istedim .
EssoSavve Bu aşıyı kulaktan dolma laflarla olmak istemeyenler var. Tamamen bizim için doğumumuz nasıl olacak ne şartlar altında olacak bilmiyoruz o kadar demirler kesici aletler değecek vücudumuza bence çok önemli bi aşı dikkat edin zamanlı yaptırın kızlar