Emine233 liyakattan yoksun olarak göreve gelenlerin yapacağı iş de bu kadar olur ancak. Vallahi biz haklarımızın peşine düşmek zorundayız, bunların eline kalırsak halimiz harap. Benim müdürümün de 24. Hafta idari izinden haberi yoktu. Üstüne basa basa da söylemiştim halbuki. Sorun çıkarmadı Allah’tan ilçeyi arayıp bilgi aldı ve izne çıkardı.